CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 18 november 2008

Post aspera grata

godmorgon.

nu sitter vi här i datarumet och väntar på våran lärare som är iväg och köper is för ett expriment han promt vill visa för oss. har föresten fetaste träningsvärken efter den seriöst värsta träningspasset jag någonsin varit med om igår. passet kallades för AFG och det stod i foldern att det var ett pass som passade alla! och när jag kommer dit så visar det sig att det är intensiv ben, arm och magträning i 50 minuter. tänk er, knäböj i säkert tre minuter i sträck på varje ben! på allvar så trodde jag att jag skulle kräkas. & jag kunde knappt gå hem från passet.

och idag mår mina ben som jag förväntade mig.

klockan halv två ska vi, hela klassen plus våran mentor Linn, åka till ett kloster där vi ska bo i natt. ska bli spännande! vi ska även gå runt massa där, minst en timme. stackars stackars mina ben!

ha det fint!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Stackare där:) Det lät i varje fall lite kul när jag läste..så jag kunde inte låta bli att le! Passar alla...vad är det för stålmänniskor som bor där egentligen?:) Ha en trevlig natt på klostret och ta nu många kort..med en kamera som inte fungerar kom jag just på! Vi höres! Älska di.

Anonym sa...

åh gumman. det verkade vara ett jobbigt pass :) men du är så duktig så! du klarar allt..
jag saknar dig jätte mycket skall du veta och jag tänker på dig! ta hand om dig hjärtat. massvis med puss och kramar