CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 27 november 2008

No dudaria



Här har ni en bild på min skola förresten! Utanpå älskar jag den!
Sitter just nu här och pluggar.
Hade missförstått en uppgift, som inte alls skulle lämnas in i morgon, utan idag.
Så jag gör den nu, medan resten av klassen kollar sin blodgrupp!
Usch och fy säger jag, aldrig i mitt liv! Är dö-rädd för sådant.

Idag vet jag inte vad jag hittar på.
Hade ju tänkt plugga men som läget ser ut så kommer jag ju bli färdig med det här snart. Kanske ska fortsätta plugga om asyl processen. Då gör jag ju något vettigt!

Och nu till gårdagen. Hur gick det egentligen för mig vid röda korset undrar ni säkert!? Det gick bra! Jag och Antonia bestämde att jag ska sätta igång i vår, eftersom jag bara har tre veckor kvar. (Lite löjligt resonemang egentligen, om ni frågar mig. Jag hade ju lätt kunnat börja nu). Men men. I vår börjar jag! Så igår fick jag skriva på massa papper med mina personuppgifter och så vidare. Det ska bli spännande. Ungdomsledaren ska ringa mig i början på nästa vecka så ska vi träffas för att prata om vad jag ska göra!
Nu händer grejer!

Förresten! En rolig sak! Min kamera är lagad. Helt av sig själv!! Den gick ju sönder för två veckor sedan och sen dess har den bara legat i lådan, i väntan på att husse ska ta med den till en lagningsdoktor. Men icke, det behövdes inte. Den lagade sig själv.
Så nu kanske bilder kommer snart igen!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Elektroniska prylar som lagar sej själva, det är fan det bästa! Min förra kamera gjorde oxå det =)

Lotta sa...

Det hade väl varit intressant att få veta vilken blodgrupp du tillhör?
Tänk att en kamera kan laga sig 'helt själv'!:) Fantastiskt om det kunde vara så bra alla gånger något går sönder, vad billigt det blir. Nice skola! Ha de gott och nu och du..gå och köp gymkortet. Kram mamma