CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 26 november 2008

lycka gånger tusen

godmorgon.
nu ska ni få reda på lite nyheter i mitt förtillfället
icke-uppdaterande liv.

igår hade vi möte med stefan (rektorn) och britt om
hur allt är just nu.
det startade väl som förväntat.
han vände oss ryggen, skrattade och hånflen.
MEN! jag tror vi lyckades ändå!
så nu känns det bra!

hade ett fantastiskt bra samtal med mina underbara föräldrar igår!
och fick se bilder på när pappa torterade sig på en spikmatta.
tuffing! ...eller något, haha. <3

har även börjat fördjupa mig om asylprocessen! fick den idéen av Kerstin, att istället för att känna meningslöshet, så kan jag göra något som jag vet att jag kommer ha nytta av! som asylprocessen!
(antar att ni förstått vid det här laget att det är
sådant jag ska syssla med i framtiden)


karro sedersten flyttar in till mig på söndag!
hon kommer hinna bo här i lite över två veckor.
anledningen är att hon inte alls trivs i sin svenska familj här.
DAMN vad kul vi kommer få!
hon är skrattet i mitt liv.

idag, kl 16.15 ska jag infinna mig på röda korsets kontor.
yes, ni läste rätt!
ÄÄÄÄÄNTLIGEN! lycka gånger tusen!
välkommen tillbaka, spikade kalender - som jag saknat dig!

innan ska jag springa på stan en stund. kolla efter något fint!

& vet ni!
jag kommer hem om tre veckor!
det går bra nu! yeah yeah, det går bra nu!

1 kommentarer:

Anonym sa...

JAAA, du har hittat ett engamemang, där ser du vilken kraft du har med din vilja att göra gott för andra. Lycka till nu, kram moffa