CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 29 november 2008

the perfect man

sitter och lyssnar på winnerbäck nonstop.
kommer på mig själv med att sitta och lyssna på samma låt en halvtimme senare. tur att de är bra då! han har fantastiska texter. läs bara det här.

"det kallas tvivel, det där som stör.
ja, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser, hur du tänker på nåt, hur du längtar dig bort,
som en fågel i bur.
en obehaglig distans, en konstig känsla nånstans,
det känns tomt, eller hur?"

idag mår jag ungefär som jag har mått varje lördag sen jag kom hit.
förtjänat, I guess!
jag, karro och carro var ute igår. träffade pitotes,
(ett spanskt killgäng som spelar musik).
det blev en helt okej kväll!
jag fick förresten också dansa lite salsa med en kille från colombia!
MEN, fråga inte ens hur det gick! jag får väl öva.

kom hem runt fyra i morse, somnade direkt och vaknade upp vid tio.
behöver sömn, men orkade inte sova vidare. konstigt va.
låg och såg en okomplicerad film med hilary duff istället!
ibland behöver man komma ifrån alla drama och invecklade filmer och bara se riktiga "feel good-filmer"

snart är det lunchdags. det behövs, ropar min mage!
sen behöver jag sova.
teresa vill dock att jag ska följa med hem till hennes syster och umgås.
hm, hur ska jag lyckas snirkla mig ur det där nu då.
i deras värld existerar inte ordet trött! på allvar.

nu ropar hon! dags att gå! ha det bra!

1 kommentarer:

Lotta sa...

Man mår som man förtjänar:)
Klart du skall åka med Teresa, du visste hur det va sist! Antingen säger du att du är upptagen (för att du är det) eller så åker du med för att du vet att du får trevligt! Nu är det inte länge kvar, så passa på att umgås med alla därnere. Här hemma är det kallt. Vi har varit på Tofta idag, Zebbe har tävlat och det gick ganska så bra faktiskt. Vi har pyntat igår, så nu är julen på G.Rött som i 'kärlek' i hela köket:):) Vi längtar efter dig! Puss familjen