CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 6 december 2008

boston

gosh vilken crush jag har fått på en låt!

gör er själva en tjänst och tanka ner den!

augustana - boston!

är hemkommen från en dag spenderad med massa folk!
jag, teresa, karolina och sex andra har varit och ätit tapas.
vet ni? jag gillar'e!
en sjukt mysig dag!


vi har även köpt med oss massa taccosaker och fördriver nu tid.
bussen som vi ska ta till genova går om tjugo minuter.
har jag inte berättat det? att vi ska baby-sitta ikväll!
åt en modells dotter och Gabis två söner.
gissa om vi längtar?! sjuuuukt massamassa!


10 fulla dagar kvar nu.
och vi har redan tryckt i oss våra chokladkalendrar.
vi är ganska så bäst. <3



2 kommentarer:

JLuis Barnes sa...

Hur har gått med vad vi pratade i fredags? Har du skrivit till p och p

Lotta sa...

Vet du! Vi har oxå ätit taco;)
Ja ni är bäst! Lycka till med barnen i kväll, jag vet att du är duktig med barn!
kram