CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 5 december 2008

release me

nu sitter hela klassen här och diggar julmusik
carola, wham och remixade sköna låtar
damn! jag trivs
och pretty amazing människor har jag runt omkring mig också.
lyckalyckalycka <3


kan inte något bara hända just nu?
rubba min tillvaro lite. need som action.
det skulle inte vara fel med att få ett besked förresten.
ett POSITIVT besked.
hur svårt ska det va?
jag kan ju sitta här och klaga på hur kasst det här är
ELLER så ger jag mig själv en kick and fight for what I want.


ikväll har jag bestämt mig för att vara trött
trött tillsammans med sällskap. jossiiiiieeee <3
vem vet, kanske laddar jag upp med vit choklad
kanske inte, VILKEN CHOCK isånafall!

en sak som jag ska göra är att putta in grym musik på mp3n.
sen ska jag ligga och lyssna hela natten.
lucky me!



1 kommentarer:

Lotta sa...

Det lät väl härligt att vara jätte trött??!! Skulle vara väldigt ovanligt att läsa på bloggen i morgon att du har ätit vit choklad! Ska du komma hem som en snögubbe invärtes? Ha-ha Underbara Carola..henne tröttnar man aldrig på. Wham...last chrismas i give you my heart..eller? Vi ses om 12 dagar. Passa på att njut med vila och vit choklad, för hemma nalkas jobb och brun choklad:) Puss