CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 2 december 2008

jag får unna mig!

nu sitter jag här och snörvlar och har mig.
jag fullkomligt hatar att vara förkyld!
har iallafall varit och köpt nässpray.
...och choklad! som vanligt.
har fått ett sjukt beroende av vit choklad!
en chokladkaka för sju kronor som är...himmelsk!
och jag hittar alltid anledningar att unna mig dem!

"idag är du minsann värd en choklad pernilla, för:"

- du gick till skolan
- du har faktiskt varit och tränat
- du är ju färdig med läxorna

jag kan det där alltså ;) haha.

dagens anledning var: stackars dig pernilla som är förkyld, gå nu och köp en choklad så känns det bättre!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Kändes förkyldningen lindrigare efter chokladen??;)
Som sagt, en lisa för själen kan du gott unna dig!
Puss Mamma
Ps. Nu ska jag åka till gymet!Längtar tills du kommer hem då vi kan träna tillsammans.

Anonym sa...

Jag åt också vit choklad när jag var där, sjukt god var den :)