CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 11 december 2008

panta mera

minns ni den här? I do!
det här är pant-låten. ska jag berätta? JA!
det var en sommar då vi campade på kneippbyn, jag och familjen.
jag satt i solstolen och solade, själv "hemma".
en man kom förbi och jag fick välja antingen CD'n eller badbollen.
(självklart val för mig som är musikälskare nr1)
vid de första tonerna på låten blev jag fast! älskar den en idag!
tråkigt bara att texten är ganska...löjlig. ni förstår vad jag menar!
well, up to you! lyssna och bedöm!

1 kommentarer:

Lotta sa...

Ja den är faktiskt bra!
Har ni haft något lucia firande?
Vi sitter nu och ser på idol finalen, vem som ska vinna...ja båda är ju värdiga vinnare. Det är nog första 'idol' som är så jämna i finalen. Vi hörs kanske i morgon? Bröderna dina ska köra luciaracet i 4 timmar i morgon!! Snart SES vi, åh va ja längtar!!!!!
Puss mamma