CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 13 mars 2009

Jag vet jag vill

Vet ni, jag längtade faktiskt efter att blogga idag. Konstigt va? Egentligen har jag inte gjort något speciellt, förutom att vara i skolan. Åkte hem en tidigare buss eftersom vi fick en fri eftermiddag istället för att ha matematik (tack för den va, jag som faktiskt ville ha matte). Så det var lite surt, konstigt nog. Har suttit vid datan alldeles för länge i eftermiddag. Tjafsat med massa folk. Ja, ni läste rätt. Pernilla Hellqvist har tjafsat. Hur ofta händer det, ärligt talat. Aldrig. Jag brukar alltid kunna komprimissa med människor väldigt bra men idag sprack det. Omoget är allt det här. Barnsligt.

Snart ska jag hem till min farmor som fyller år. Mysigt. Därefter ska jag hem till en annan fantastisk människa och pussas och mysa. Att somna i hans armar är det bästa jag vet.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Pernilla, va kul att du bloggar vidare i livet. Jag läser såklart din blogg, men det fina luciatåget har funnits länge nu, så en slump av nyfikenhet gjorde att jag ramlade in på din blogg. Underbart att du har någon att dela dina känslor med. Det är inte farligt att vara kär Pernilla. Idag har jag tillverkat påskpynt i mitt hem..enkelt dekorativt, putsat fönstrarna skönt att få det fixat. Fikat i solen med vän mysigt. Nu ska jag pyssla vidare med lite av varje. Hälsa farmor och farfar och alla de dina. Stor kram och omtanke Moster Regina