CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 20 oktober 2008

Maravillosa!

Åh vilken bra kväll jag har haft! Jag och Teresa (mamman) åkte till gymet runt sju. Där mötte vi upp Eva (sonens 23:åriga flickvän). Först gymmade vi en stund och sen så gick jag och Eva och dansade! Det var ett danspass med bara latinodanser. Det var jättejättesvårt men samtidigt jättejättekul så det jämnade ut sig ;)

Därefter åkte vi tillbaka till lägenhet och här var abuela y abuelo (mormorn och morfarn). Vi kom inte till bords förens klockan var runt kvart över tio så då åt vi cena (kvällsmat). Jättejättegott! Jag älskar Teresas mat. Hon lagar fantastiskt god och hälsosam mat. Vi satt och hade det trevligt i säkert två timmar innan alla började bege sig hemåt. Och nu sitter jag här! Chattar med min kära mamma! Och pappa har precis skaffat facebook märkte jag. Wow, så efter är han inte längre ;)

Ska snart sova! Har fått lånat boken " El niño con el pijama de payas" av Soledad. Den handlar om en liten pojke under andra världskriget. Ska försöka mig på att läsa den! Vi får se hur det går!

Tänkte även gå till skolan imorgon också så jag får gå upp runt halv åtta! Stor godnattkram!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pernilla!
Det är så häftigt att följa din blogg och den underbara utvecklingen för dej. Kan inte hjälpas att en glädjetår trillar ibland, önskar dej verkligen all lycka också i fortsättningen. Jag är säker på att du kan förändra världen också .... Kramar Moffa