CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 3 november 2008

<3




Än en gång så har jag inte skrivit på ett tag. Iallafall, efter att jag, Carro och Karro spelat piano och sjungit i lördags så gick vi ut. Det blev en skitrolig kväll verkligen! Vi var väl lite överallt. Kul hade vi! I säng landade vi runt halv fem fem. Vaknade upp runt tio och mådde inte alls särskilt bra. Så det blev en jättejobbig dag. Låg väl i stort sätt i sängen hela dagen. Såg några filmer och så vidare.




Nu mår jag iallafall bra. Är fortfarande lite seg i kroppen. Tänkte dock ta en långpromenad och kanske sätta mig och äta lunch någonstans. Tror jag behöver det. En sak som jag dock vet att jag MÅSTE göra är att plugga. Tre grejer som jag ska vara färdig med imorgon. Så det är bara att kämpa. Men som sagt, en sak i taget.


1 kommentarer:

Lotta sa...

Söta brudar! Hoppas kvällen va trevlig så det var värt att må dåligt:)
Kram mamma