CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 1 november 2008

Dåligt uppdatering!

Förlåt mig för att inte ha skrivit på ett tag nu! Jag har väl antagligen haft lite att göra. Skrev ju som sagt NK-provet i torsdags! Det gick väl helt okej. Riktigt riktigt skönt att ha det överstökat nu iallfall! Det tärde nog ganska mycket på mina krafter. Och igår var jag och red! Eller ja, jag skulle rida men efter lite krångel så blev det inte så. Men det blev en trevlig dag med massa prat iallafall.

Igårkväll var det endel drama. Hela klassen skulle ut och äta tapas med två av våra lärare & gissa vem som kommer dit jättejättejättejättefull klockan åtta på kvällen? Ja, killen i min klass! Åh jag blev så irriterad. Så jag, Karolina och Christel (läraren) fick åka hem till honom i Genova (han bor i mitt gamla hus) och lämna honom. Riktigt patetiskt. Så det förstörde humöret lite. Men klockan halv elva så mötte jag och Christel upp resten av klassen på tapasbaren och så åt vi lite. Därefter gick vi ut och dansade, tillsammans med vår lärare. Vi gick in på samma klubb som jag var på första fredagen jag var här, Abraxas. Där dansade vi och hade det trevligt! Tog en taxi hem runt fyra. Sen somnade jag snabbt!

Gick upp runt elva imorse och åt frukost med Teresa och pratade lite om gårdagen. Nu ska jag strax duscha och klockan halv två ska jag möta upp Karro. Vi ska luncha och gå runt och kolla lite tror jag! Mysigt! Runt fem ska jag åka hem till Soledads pappa, tillsammans med henne givetvis. Vi ska bo där i natt. Är jättejättenervös, för han har två stora hundar. En som tydligen är lugn och en som är världens buse. Det känns inte bra! Alla vet dock att jag är livrädd för hundar, så det är ju bra. Jaja, det blir en ytterligare prövning för mig! Så dit lär jag inte ha med mig datan. Vi hörs på imorgon, om jag inte skriver innan jag åker!

Ha det bra!

0 kommentarer: