CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 7 november 2008

Färdig med PM-et

Hej! Nu sitter jag i skolan och har precis skrivit färdigt PMet. Det blev väldigt bra faktiskt och jag kom fram till att jag ska hålla ett föredrag som ska heta "Så långt borta men ändå så nära". Det jag ska prata om är att hemskheter som fattigdom, trafficking och barnmisshandel faktiskt inte bara sker "nere i Afrika" som så många tycks tro, utan även här. Det kommer förhoppningsvis bli jätteintressant att berätta om! På måndag hålls föredraget, så jag får se till att vara förberedd. Ska prata i fem minuter, så det är inte så länge, och just därför är det ju ännu viktigare vad jag säger, med tanke på att jag har så kort tid på mig.

Idag efter skolan ska jag nog bara hem och ta det lugnt. Får se om jag känner för att träna, jag vill ju inte träna ihjäl mig, så en ledig dag vore inte dumt. Kanske ska jag umgås med Jossa ikväll, bror sig lite på vad min spanska familj har för planer.

Om två timmar är det lunch - kill me, jag hungrar ihjäl redan nu!

Hörs senare! Kram

1 kommentarer:

Lotta sa...

Spännande! Kan du inte skicka det du berättar till oss? Skulle vara intressant. Ta du en lugn kväll och se till att bara slappa ordentligt!! Se till att alltid ha någon frukt så du inte utsätter dig för dessa tokiga hungerkänslor:) Kul att du uppdaterar så ofta:) Puss