CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 4 november 2008

My day

Idag har jag haft en slapp dag! Pluggat lite, sett nån film, gått och shoppat lite smink, träffat Carro och Karro och därefter tränat. Det var min dag i kortformat! Nu lagar jag och Teresa lite mat! Ikväll blir det kyckling som innehåller äppelbitar, ostskivor och valnötter! Spännande! Oj vad grym jag ska vara på att laga mat när jag kommer hem! Vi kan ju hoppas på det iallafall!!


Imorgon ska jag fika med Ronja, träffa Eva och shoppa lite, därefter blir det bio med Karro och Carro. Vi ska till Porto Pi och se nya High School Musical 3. Såklart dubbad till spanska. Men men. Det får väl gå det med!


Har pratat jättedjupt idag med vår hushållerska. Tycker så fantastiskt mycket om henne! Hon pratar latinospanska (tycker förövrigt att den är MYCKET finare) och bryr sig verkligen jättemycket! Un abrazo fuerte para ella! Gracias. <3


Nej, klockan är tio i elva och jag är sjukt hungrig! Antar väl att maten är klar om en halvtimme. Att dom orkar ha det såhär varje kväll. ;)

0 kommentarer: