CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 23 november 2008

You dont know me

antar att ni alla nästan spricker av nyfikenhet på hur det gick igår?
glädjande besked: kanon!
kom dit, träffade alla, pratade massvis, åt supergod mat, skrattade, njöt.
landade i säng runt halv fem.

klev upp runt tolv och såg klart de sista one tree hill-avsnitten.
nu är jag redo att bli människa igen efter att ha sett tre säsonger på två veckor.
bra gjort, pernilla. tack, jag vet!

ringde sen hanna och vi pratade en stund!
jag blir så lycklig av att höra hennes röst!
you mean everything to me sunshine.
klockan sju åkte jag till kyrkan för att fixa lite grejer och sen dess har jag varit hemma.
har städat lite! var behövligt. så ni skulle bara se min garderob just nu! jättefin!
umgicks sen massa med teresa och soledad. pratat och skrattat. som vanligt!
trivs jättebra, det gör jag verkligen!
(jag vill verkligen göra den här sista tiden bra)

godnatt hörrni!
vi hörs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Pernilla, det låter bra att du är stolt över dig själv, det ska du ju vara. Här har du säkert sett bilder på hur snön dragit in och stormar yr, och vägarna är verkligen glas-hala. Var rädd om dig, alla mår fint här och sänder en hälsning. Krma Regina m familj.

Lotta sa...

Gick det bra att städa garderoben utan Fammo? ha-ha. Den blev med all säkerhet jätte fin, för när du påbörjar, tar det den tid det tar...:)för du är så noggrann!
Va skoj att dom ringde och ville ha med dig, alltid roligt att lära känna nya människor.
Hoppas vi hörs snart!
Puss mamma & pappa